Субота, 04.27.2024, 6:04 PM
Сайт вчителя англійської мови Околічного Андрія Вікторовича
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

  Поради батькам  


Як допомогти дитині вивчити англійську мову

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. ,,Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина‛, - стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі. 
З розвитку, зближення націй та перехід до інформаційних технологій. Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.
Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою. Людина, що володіє ‛English‛ зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу . А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями інтернету…. Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.
Мовленнєвий апарат у немовлят дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Вже у шкільному віці вони дещо втрачають  попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови. Тому, керуючись власним досвідом, хочу зазначити, що подальшого розвитку англомовних здібностей.  Більш поглиблене вивчення англійської мови проводиться з старшими дошкільнятами, ураховуючи їхні вже більш сформовані психофізіологічні особливості.  Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати іноземну мову.
Організація життєдіяльності. Навчання дошкільників іноземної мови є,  передусім, системою певним чином організованої педагогом цільової ігрової діяльності, сприяє  розвиткові особистості дитини, реалізації нею свого індивідуального досвіду, прояву особистісних якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу іншомовних знань вмінь. Процес засвоєння іноземної мови спрямовується задоволення особистісних, пізнавальних та ігрових потреб у ході цікавого спілкування з дорослими та одноліт¬ками. Навчання вважатиметься успішним за умови, що дошкільник уміє відрізняти правильне від неправильного, самостійно контролювати свої дії, сприймати звучання слова через фонологічну систему рідної мови. Важливо формувати в дитини іншомовний фонематичний слух,створювати для цього спеціальні ситуації.
 Адже, мова - це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.

Поради батькам
Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 2 рази на тиждень, тому вони  перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можтивість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ,,домашні уроки‛ англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.
1.     Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.
  Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді  ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.
2.     Перегляньте разом  мультфільми з англійським героями,  розпитайте, які з них дітям сподобались. Виберіть улюбленого персанажа ( Superman, Sponge Bob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…), та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові, що він спілкується та розуміє тільки англійську. Тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).
3.     Шановні батьки, навчати свого малюка іноземній мові слід лише у тому випадку, якщо ви впевнені, що у вас самих правильна вимова.
4.     Навіть якщо ви впевнені у своїй вимові, дайте дитині можливість чути не лише ваше іноземне мовлення. Ставте їй аудіо – та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт- диски. Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.
5.     Значну увагу приділіть  фонетичній розминці. Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; заку-вікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — г — г]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше. Розвивайте фонематичний слух ваших 
6.     Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливи ефективним є використання рольових ігор.
Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає  своєму другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені  Mickey  запитайте ‛What do you like ? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк. 
7.     Розвивайте пам’ять малюків, вивчаючи англійські пісні та вірші.

Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:

‛I see a monkey        
  I see a dog 
  I see a mouse
  I see a frog‛.

Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки тварин та запропонуйте подивитись через уявний бінокль.
8.     Інколи поза заняттями говоріть що-небудь на іноземній мові. Без перекладу. Наприклад, «Який сонячний день» чи «візьми тарілку» (протягуючи руку). Спочатку по інтонації і жестам, а пізніше вже по словам дитина навчиться вас розуміти.
9.     Суботу чи неділю можна оголосити Днем Особливих Дотиків. Все, до чого торкаєшся, повинен назвати на англійській мові. Інакше речі брати не можна. Правила поширюються на всю сім’ю.  Якщо тато чи старший брат не знає цієї мови, нехай запитує у юного поліглота. Як варіант, заснувати правило:замовляти, що сьогодні приготувати на вечерю, можна лише на англійській мові.
10.    Зверніть увагу на твердження ,,успіх породжує успіх‛. Не бійтесь  перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки,похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляюються  у чомусь іншому.  А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, зі закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того,щоб  їх виявити,  розвитути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та просто успішними людьми.

 

   Як допомогти дитині підготуватись до уроку англійської мови

Шановні батьки!

1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці.
2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам прийоми запам‘ятовування інформації. 
3. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки для позакласного читання. Вибір книжки вам підкаже педагог. При цьому контролюйте процес читання та розуміння прочитаного. 
4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова. 
5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії. 
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу 
поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він розповість вам, як організувати допомогу дитині вдома. 

Як навчити дитину говорити англійською? 

Чи задумувались Ви коли-небудь над тим, як вчиться говорити маленька дитина? Чи підраховували Ви кількість допущених помилок у мовленні дитини, і скільки разів Ви виправляли її? Безліч разів. Але оскільки наше мислення безперервне і постійне, так і наше мовлення може бути безперервним. Виправляючи дитину, ми не помічаємо, що маля не відразу засвоює правильне слово. 

А коли починається вивчення іноземної мови, чомусь очікується, що дитина повинна засвоїти нові слова відразу ж, почувши їх всього кілька разів, більшість з яких не тільки нові, а ще й не асоціюються у неї ні з чим. 

Турботливі батьки проявляють ініціативу і записують дітей до репетиторів. Дуже схвально. Та 2 - 3 заняття на тиждень, як показує практика, не вирішують проблему. Як би не викладався вчитель, а без щоденних регулярних занять успіху можна досягти років через 7 – 10. Так, не дивуйтесь, багато втрачається за 2 - 3 дні перерви між заняттями, коли немає іншомовного спілкування. 

  Успішна дитина

Кожна мама мріє про те, щоб її дитина виросла успішною. Для початку давайте подумаємо, кого ми вважаємо успішними людьми. Це поняття достатнє широке й містить у собі не тільки процвітаючих бізнесменів і  популярних кінозірок. Людина успішна й щаслива, якщо на роботі вона є затребуваним фахівцем, у родині її люблять і цінують, у неї багато друзів, її точка зору затребувана й цінується в колі її спілкування

Із самого маленького віку намагайтеся прищеплювати своїй дитині навички правильної поведінки вдома й у суспільстві. Успішна людина в сучасному світі – це, безсумнівно, людина, добре знайома з етикетом, уважна і чуйна до потреб навколишніх

Щоб виховати успішну дитину, постійно звертайте її увагу на те, що руки повинні бути чистими, одяг – охайним й акуратним, іграшки й  особисті речі – у порядку. Спочатку можна робити це у вигляді гри, з жартами й примовками. Будьте послідовні, постійно закріплюйте ці навички

Виховати  успішну дитину  неможливо, не звертаючи його уваги  на почуття й бажання навколишніх. Ви адже погодитеся з тим, що маленький джентльмен ніколи не буде кидатися піском в інших дітей, а маленька леді не стане з вереском відбирати ляльку в подружки? Ваше завдання – донести цю думку до своєї дитини 

Якнайбільше дозволяйте, якнайменше забороняйте не йдеться, звичайно, про однозначно неприйнятні й небезпечні для дитини заняття

Але якщо йому хочеться натиснути  кнопочки на клавіатурі комп’ютера або зрозуміти, як працює пульт від телевізора, приділіть цьому заняттю кілька хвилин. Сядьте поруч, відкрийте новий документ в  Word, покажіть, що на екрані  з’являться букви, якщо натискати на певні клавіші. Поясніть, що  означають стрілочки й велика червона кнопка на пульті й у яких випадках їх треба натискати

Наші діти ростуть в оточенні  новинок технологічного прогресу й повинні бути з технікою на «ти». Успішна людина – це в тому числі й досвідчений користувач сучасних досягнень техніки

Забороняйте обґрунтовано! Це значить – з подробицями пояснюйте, чому не можна, що буде, якщо порушити заборону і т. д.

Наприклад: « Не можна смикати за скатертину на столі, тому що так ти можеш упустити все, що там стоїть: посуд, їжу, вазу із квітами. Посуд розіб’ється й скло буде всюди.  Маленькі шматочки скла  мама може не помітити й не забрати, а ти потім встанеш ніжкою й можеш поранити. А їжа й квіти, якщо впадуть, забруднять нам увесь килим.»

Дитина не може до кінця уявити собі всі наслідки порушення заборони.  А намальована вами яскрава картина зробить на нього враження. Крім того, так вона поступово навчиться уявляти собі наслідки різних ситуацій і  прораховувати свої дії на кілька ходів уперед.

Заохочуйте допитливість. Щоб виховати  успішну дитину, з ним потрібно спілкуватися, починаючи із самого ніжного віку! Адже всебічний розвиток маляти включає й словниковий запас, і мовні навички, і пам’ять

Намагайтеся розбудовувати наявні таланти вашої дитини. Наприклад, ви зауважуєте, що він цікавиться, якою мовою звучить  пісня, швидко запам’ятовує іноземні слова. Купіть йому найпростіші словники або підручники англійського (типу «Мій перший англо- російський словник», з картинками й транскрипціями слів), комп’ютерні ігри, що навчають мові

Ваша дитина може й не стати професійним перекладачем, але вивчення мов у майбутньому стане даватися їй набагато легше, а це, як ви знаєте, невід’ємна частина життя успішної людини сьогодні.

Саме батьки повинні першими помітити схильності дитини . Нічого страшного, якщо сфери інтересів часто міняються  і дитині цікаво сьогодні одне, а завтра інше. У нього ще буде час визначитися, а ви закладете прекрасний фундамент для його успішності, якщо будете допомагати йому в цьому.

Нам, батькам, завжди хочеться, щоб діти були більш вдалим нас. Але як це зробити? Адже людина - не машина, і тут потрібен особливий підхід.

Про те, як виховати свою дитину успішним, і піде мова.

Поширеною помилкою психологи вважають бажання батьків виховувати дитину від протилежного: дати їй те, чого не вистачало самим батькам в дитинстві, або ж не робити того, що їх травмували. Якщо мова йде про відмову від такого зла, як побої або алкоголізм, то рішення, безумовно, правильне. А от коли справа доходить до: "Я не вивчив англійську мову, і у мене життя не склалося. Так що ти повинен обов’язково це зробити" або: "Ось мені не дозволяли ходити на танці, а ти обов'язково будеш ними займатися ", то це може призвести до сумних наслідків. Психологи стверджують, що негативний досвід вчить нас, як не треба, але не дає уявлення про те, ЯК треба.

Інша проблема бездумне підкорення авторитетам. Як показують дослідження, 70-80% успішних людей були в дитинстві нестерпними бунтарями. А шкільні любимчики частенько є на посередній посадах і скаржаться на депресію.

Як бачите, основні помилки зводятся до того, що дитину свідомо чи мимоволі намагаються вмонтувати в будь-яку систему без урахування його інтересів. Через ці перепони пробиваються толь-ко справжні бійці, та й то з втратами за частиною самооцінки або здоров'я.

Зрозумійте, що ДИТИНІ ПОДОБАЄТЬСЯ

Насамперед, психологи радять розібратися в інтересах і схильностях дитини. Причому робити це краще за допомогою спеціалі-ста, адже самі батьки в душі вже бачать сина чи доньку спортсменом, адвокатом, художником ... Якщо ваша дитина щойно пішла до школи , рано говорити про те, як виховати у своїй дитині успішність. Можна вибрати лише напрямок цікавою дитині діяльності. За чим вам неодмінно слід поспостерігати?

- Будьте уважні: записувати в художники всіх дітей, які люблять малювати, передчасно. Подивіться, що саме зображає дитини. Творчість нерідко просто спосіб виплеску емоцій.

Почніть розвивати в дитині саме те, до чого він схильний. Не треба боятися, що він виросте лінтяєм, якщо не буде через силу робити те, що йому не вдається. Стати спеціалі-стом в "чужій" області складно, до чого ж витрачати на це дорогоцінні сили?

Розвивати здібності дитини - не значить відсторонити його від інших видів діяльності. Наприклад, схильному до шахів хлопчикові все ж нуж-но ходити в школу і займатися фізичними видами спорту. Просто дайте можливість дитині вибирати і намагайтеся в міру сил підтримувати його захоплення морально і матеріально-но: купуйте і читайте разом книги по улюбленої теми, відвідуйте музеї, ходите на спортивні матчі. "Побічним ефектом" від такого цільового розвитку буде ваше порозуміння.

УНИКАЙТЕ НЕГАТИВНИХ УСТАНОВОК

Психологи багато працюють з ро-уря для того, щоб привчити їх стежити за своєю мовою . У кого з нас в серцях не виривалося: «Що ж ти нічого не розумієш?» Або «Нічого в тебе не вийде!» Опитування показують, що 90% людей відчувають невпевненість у своїх си-лах саме через подібні установок. Психоаналітики стверджують: у більшості невдах є своя "ключовая фраза", яку в підсвідомість заклали батьки, і вона тисне на лю-дей, коли їм потрібно прийняти рішення.

Навчіться "ловити себе" до того, як з мови зірвалася негативна установка, і ... говоріть дитині те, що думаєте, спокійно, за допомогою "я - повідомлення": "Я боюся, у тебе нічого не вийде, бо я теж два рази кидала секцію і так нічому не навчилася". Така форма "я думаю, я боюся" сприймаютьсяється, що інформація про вас, а не програма для дитини - це важливо. Обмежте вказівки з часткою "не". Привчіть себе замість "не балуйся" гово-рить "поводься спокійно". Вказівка ​​"що робити" завжди зрозуміліше, ніж "чого не робити".

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
uCoz